وظائف Operations Consulting في الإمارات
وظائف Operations Consulting في الإمارات
نتائج أقل تتطابق مع بحثك
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
لا نتائج مطابقة لبحثك!
حاول إزالة بعض المرشحات للحصول على المزيد من النتائج
خبرة لا تقل عن 5 سنوات في العمليات أو التصميم/ الخبرة الإبداعية أو العمليات التجارية أو الاستشارات أو المنتجات أو عمليات المنتجات أو دور مماثل خبرة في كل من المساحة الإبداعية + العمليات كمكافأة خبرة في قيادة المشاريع والفرق الوظيفية المتقاطعة القدرة على إدارة مشاريع متعددة في وقت واحد المزيد...
As an acknowledged authority within Oracle, this senior-level consulting professional has a breadth of knowledge and understanding of solutions, industry best practices, multiple business processes or technology designs across multiple product families . Collaborates with the con المزيد...
Consulting
Leadership Capabilities: Acts as a role model, embracing and living our purpose and values, and recognizing others for the impact they make Develops high-performing people and teams through challenging and meaningful opportunities Delivers exceptional client service; maximizes المزيد...
قيادة الحسابات الرئيسية وإنشاء أعمال وخدمات جديدة أو إضافية عبر البيع المتبادل. إدارة وتقديم المهام الاستشارية في المقام الأول في مجال استراتيجيات تجربة الأفراد والمنظمات، بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر، استراتيجية تجربة الأشخاص، والصحة والرفاهية، والتنوع، والمساواة والشمول، والت المزيد...
Responsibilities: Identifying and addressing problems. Collecting and interpreting relevant information and data. Reporting to management. Interviewing personnel from multiple departments. Analyzing financial and employment records. Recommending proactive actions to mitigate f المزيد...
10 - 12 عامًا من الخبرة ذات الصلة بالعمل على مشاكل رأس المال البشري ضمن بيئة استشارية، ومن الأفضل أن يكون ذلك مع إحدى الشركات الأربع الكبرى، أو شركة استشارات للموارد البشرية أو دار إستراتيجية عالمية، أو في دور داخلي مليء بالتحديات مهارات تنظيمية ممتازة، والقدرة على تحديد أولويات عبء ا المزيد...
Responsibilities: Deploying and inspecting IT network systems. Overseeing the safe installation of hardware and cabling systems. Monitoring the performance and capacity of computer systems. Performing regular checks on network hardware and software. Responding to network alerts المزيد...
Your Role There will never be a typical day at Accenture, but that’s why people love it here. The opportunities to make a difference within exciting client initiatives are limitless in this ever-changing business landscape. That said, here are some of the things you’ll do: Structure a المزيد...
Associate Consulting Manager
Responsibilities: Identifying and addressing problems. Collecting and interpreting relevant information and data. Reporting to management. Interviewing personnel from multiple departments. Analyzing financial and employment records. Recommending proactive actions to mitigate f المزيد...
خلفية تحليلية قوية مع الاهتمام بالتفاصيل مهارات تنظيمية قوية مع القدرة على العمل في مهام متعددة القدرة على تنسيق المهام حسب الأولويات إظهار دليل على الصرامة والاستقلالية عند العمل القدرة على العمل للوفاء بالمواعيد النهائية، حتى عندما تكون الأطر الزمنية مطلوبة الكفاءات المهنية المزيد...
مساعدة الفريق الاستشاري في مهام العميل، وتشمل المهام الرئيسية أبحاث السوق والتحليل المالي والتقرير الكتابة والعرض والمشاركة في الاجتماعات الداخلية والخارجية قد تتطلب أبحاث السوق السفر داخل المنطقة مع مراعاة مشكلات التأشيرة من أجل إجراء بحث ميداني دعم الفريق الاستشاري في إعداد عر المزيد...
شجع الجميع على أن يكون لهم صوت واطلب آراء الجميع، بما في ذلك أعضاء الفريق الأكثر هدوءًا التعامل بفعالية مع المشكلات والمواقف الغامضة وغير المنظمة. بدء محادثات تدريب مفتوحة وصريحة على جميع المستويات. التحرك بسهولة بين التفكير بالصورة الكبيرة وإدارة التفاصيل ذات الصلة. توقع احتياجات أصح المزيد...
Essential Functions and Responsibilities: Consulting Expertise Drives client revenue optimization by leveraging relationships and strategies that align with Managed Solutions goals, automation, and retention objectives Regularly discusses and pursues client goals, d المزيد...
The Opportunity: As an International Operations Associate, you will balance between changing priorities within a collaborative environment. You will review incoming and outgoing email communication to ensure accuracy and resolve discrepancies. Additionally, you will also ensure that المزيد...
Operations Manager
Responsibilities: Planning and executing departmental budgets. Overseeing inventory needs and undertaking office management and administration. Coming up with effective strategies to enhance the organization's financial health. Recruiting quality employees to provide high-qu المزيد...
Director - Risk Consulting
Your key responsibilities As an FSRM Senior Manager, you'll technically contribute to manage and lead FS Risk Management engagements. You will work effectively as a team leader having the responsibility, providing support, maintaining communication, and updating engagement directors a المزيد...
مهارات كتابة التقارير / مهارات الاتصال / مهارات العرض إدارة الفريق / إدارة العملاء وإدارة المشاريع القدرة على قيادة ومراجعة دراسات أبحاث السوق / دراسات الجدوى / دراسات الاستخدام الأعلى والأفضل / استراتيجيات التطوير / النمذجة المالية / التحليل المالي وغيرها فهم قوي للعقارات ودورة التطو المزيد...
Responsibilities: Managing different branches and offices, and analyzing operations and staff performance. Liaising with different departments to come up with improvement strategies. Developing and implementing various quality control methods. Scheduling training sessions and wo المزيد...
Skills And Competencies: General Competencies: Strong analytical background with attention to detail Strong organizations skills with the ability to work on multiple tasks Ability to coordinate tasks in accordance with priorities Show proof of rigor and autonomy when working المزيد...
Desired Skills And Experience For This Job Report-writing skills / communication skills / presentation skills Team management / client management and project management Ability to lead and review market research studies / feasibility studies / highest and best use studies / dev المزيد...
اذا كنت تبحث الان عن وظائف في مجال Operations Consulting في الإمارات - دبي, أبوظبي, الشارقة - اكتشف 19030 فرصة عمل وظائف مختلفة مثل مدير العمليات, المدير العام, فني التكييف, مدير المنطقة, مستشار كبير على دكتور جوبس، أفضل بوابة وظائف في الخليج. استكشف فرص وظيفية جديدة في مختلف الصناعات مثل الهندسة المدنية, البناء, الضيافة, المحاسبة, التجزئة. اختر بحرية نظام عملك المفضل من Full-time, Part-time, فترة تدريب، قم برفع مستوى تجربتك المهنية مع دكتور جوبس، أكبر موقع وظائف في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. افتح أمامك فرص جديدة اليوم لتنمية خبراتك ومهاراتك العملية.
د.جوب هي منصة إلكترونية تربط أصحاب العمل بالباحثين عن عمل من ذوي المهارات، مما يسهل عملية البحث عن فرص العمل وإيجاد أفضل المواهب. أنشئت في عام 2015. و برزت كبوابة الوظائف الرائدة في الامارات، حيث تجتذب الآلاف من الباحثين عن عمل يوميًا من الامارات.
تابع د.جوب
د.جوب منطقة حرة ذ.م.م. 2024 © جميع الحقوق محفوظة
الشركة
عمليات بحث شائعة
صاحب العمل
باحث عن عمل